Comunicarea este soluţia

Ideea de a te afla la conducerea unei firme este o adevarată provocare pentru oricare niste noi. Orice funcţie de conducere presupune o implicare efectivă în respectiva activitate, plecând de la ideeea că acest lucru nu poate fi realizat dintr-un birou, ci preupune şi o “muncă de teren”.

holchim 5
Functia pe care as dori sa o “testez” în cadrul Companiei Holcim de la Câmpulung ar fi aceea de Manager de Comunicare atât la nivel intern cât şi extern. Consider ca de cele mai multe ori comunicarea la nivel corporativ este cel mai important lucru într-o companie, conducând către o bună desfăşurare a activităţii atât la nivel intern , cât şi extern. De cele mai multe ori colaborarea de la nivel intern – se oglindeste în colaborarea la nivel extern. Activitatea intreprinsă de un manager de comunicare în cadrul oricărei companii presupune elaborarea unei strategii de relaţionare între angajaţi la nivel intern, dar şi cu partenerii la nivel extern.

holchim 3
Important din punctual meu de vedere este “ implicarea “ în întreaga activitate pe care doreşti să o manageriezi prin cunoaşterea oamenilor cu care lucrezi , dar activitaţile inteprinse de aceştia , aceasta reprezentând de fapt cheia succesului. Aflându-te mereu între agajaţi ai posibilitatea să participi la cele mai mai provocari ale vieţii deoarece aşa ai posibilitatea să participi la diferite situaţii inedite pe care nu le poţi manageria decât punându-ţi la încercare creativitatea.
Managerierea firmei Holcim din Campulung este o experienţă idedită pentru mine pentru că ca sunt femeie şi o să fiu nevoită să fiu mereu în mijlocul a sute de angajaţi , ce sunt numai bărbaţi . Consider ca acest lucu nu constituie un impediment pentru mine, pentru că nu ar fi prima dată când aş face acest lucru . Ideea ce sta la bazaoricărei colaborari fructoase este înţelegerea şi colaborarea între angajaţi.

Holcim
În ciuda faptului că fabrica Holcim are ca profil de activitate fabricarea materialelor de constructii (ciment, beton, agregate, asfalt) idea de a face parte şi de a lucrara într-un domeniu nou şi despre care nu ştiu foarte multe lucruri ar fi o adevărată provocare. Implicarea în activitatea acesteia va presupune aflarea unor lucruri – informaţii despre care niciodată nu m-aş fi gândit că o să le aflu.
Implicarea în activitatea de zi cu zi …. cât şi prezenţa în “mijlocul” angajaţilor presupune expunerea în fata unor provocari ce ne scot din rutina zilnică a muncii de birou. Activitatea desfăşurată în afara biroului presupune mereu daptare la noi şi inedite situaţii şi provocari , ce apar pe parcurs şi care trebuiesc rezolvate imediat pentru a nu se amplifica .

holchim 2
Din punctual meu de vedere , asumarea rolului de manager presupune păstrarea unei relaţii strânsă de colaborare cu angajaţii , o relaţie de colegiaritate ce presupune de fapt o îmbunatăţire a relaţiei cu aceştia –urmărindu-se de fapt dezvoltarea afacerii prin investiţia în forţa de muncă şi în formarea ei.

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns