O adevărată provocare

În fiecare an Uniunea Europeană îşi serbează ziua pe 9 mai , zi în care a fost lansat un concurs de materiale video adresat tuturor tinerilor din România cu varsta între 18 – 35 de ani, concurs initiat de către Biroul de Informare al Parlamentului European în România.

untitled
Regulile concursului sunt foarte simple : fiecare participant trebuie să se gândească la un discurs al preşedintelui Parlamentului European, ce tocmai a fost ales în urma alegerilor. Discursul pe care aşa zisul preşedinte trebuie să îl susţină trebuie să fie un material video (maxim 3 minute) ce are ca temă viitorul Uniunii Europene – mai exact ce pasi trebuie urmaţi , plecând de la starea actuală a Uniunii Europene , să se ajungă la viitorul pe care preşedintele şi la imaginat.

                  parlamentul- Drapeaux parlement europe 3D
Dacă aş fi aleasă preşedintele Parlamentului European , aş încerca să identific la fiecare ţară în parte un punct forte ce o reprezintă în care să investesc . Având în vedere că sunt din România, am ales-o ca şi exemplu , iar un lucru ce merita promovat la ţara noastră din punctual meu de vedere este turismul.

parlament g
Începand cu anii 90`, după căderea comunismului, autorităţile a fost mereu preocupată de creioanrea unei imanigi pozitive a ţării în spaţiul extern. România are cu ce se “lăuda” în materie de turism , însă trebuie încercat crearea unui brand de ţară , prin care să se promoveze imaginea acesteia.

parlamendxd
România este o ţară diversificată datorită tradiţiei culturale, pitorestilor peisaje , dar şi datorită diverselor obiective turistice. Însuşi numele ţării , România , ne duce cu gândul la civilizaţia Romei antice , ce a avut o influenţă decisivă asupra evoluţiei acesteia – fapt demonstrat prin momentele ce datează încă din perioada respectivă.
România oferă o gamă largă de propuneri turistice precum fortăreţe medievale, mănăstiri construite în stil bizantin cu picturi murale exterioare şi case ţărăneşti decorate în funcţie de specificul fiecarei regiuni în parte.
Fiecare ţară în parte are frumuseţile şi bogaţiile ei , însă România are un potenţial turistic excepţional de care trebuie profitat , fiind una printre puţinele ţări ce oferă un peisaj turistic complet (mare cu plaja şi nisip , munte, del,tă – unica de pe continent, zone sălbatice, izvoare termale , aglomeraţii urbane , etc.).

             parlamenttf parlamenfhf
Delta Dunării, Bucovina, Maramureşul, nordul Olteniei, Sibiul şi mărginimea, Munţii Apuseni, Valea Prahovei, litoralul Mării Negre, Braşovul şi zona Bran-Moeciu sunt locurile cu cel mai mare potenţial turistic al ţării, fapt ce demonstrează că Romania este o ţară pitorească ce trebuie promovată.
Cu alte cuvinte, România este o o destinaţie mai pitorească, unde încă mai există locuri naturale neatinse de om, ori tradiţii păstrate , lucruri care încântă turiştii străini să ne viziteze ţara, un exmplu concret find chiar Printul Charles, moştenitorul tronului Marii Britanii.

                 parlament d parlament f
Deşi promovare a fiecarei ţări în parte nu intră în atribuţiunile preşedintelui Parlamentului European , am ales / optat să fac acest lucru pentru a demonstra faptul că orice ţară are un “atu “ de care trebuie profitat la maxim pentru a se face cunocută, cum este şi în cazul de faţă turismul în România. Promovarea turistică şi vizitarea Romaniei de către străini nu face decât să crească notorietatea ţării.

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns