Greutatea perfectă

Astăzi,  greutatea corporală  este o problemă  cu care se confruntă  foarte  multe persoane, însa depinde de fiecare  în parte – unele își doresc să  pună  câteva  kilograme – altele să renunțe la cele în plus.

În 2007  Nutrivita a adus pe piața  din România  produse de nutriție  ce  corespund unui stil de viață  sănatos , dar  și unei alimentații  echilibrate, toate acestea  având ca  scop mentinerea  unei stări de sănătate  bune , respectiv  îmbunătățirea  acesteia. . Acum, când  sănătatea  fiecaruia dintre noi este cea mai importantă,  Nutrivia oferă  posibilitatea  oricăruia  să încerce  un  produs ce i se potrivește , produsele fiind repartizate pe mai multe categorii  (Nutriție sportivă, Managementul greutății, Dietetică  functională, BIO,  Intoleranțe alimentare , respectiv Gourmet).

nutritie 2

De-a lungul timpului  compania  Nutrivita a încheiat  parteneriate cu  Nutrition et Sante Franța (un mare producător de produse )  cu care colaborează de 8 ani , cu Bauck GMBH ( un vechi producător de produse BIO  și  Fără  Gluten din Franța) cu care colaborează de 3 ani , și nu în ultimul rând  Filet Blue din Franta- cel mai  tânăr partener (un producator traditional de biscuiti organici).

Întotdeauna  reclama și  publicitatea  au fost folosite  pentru a promova un anumit produs, astfel reușind să îi creeze o anumită imagine acestuia, dar nu înainte de ai  oferi clientului certitudinea asupra  valoarii  și calitații  acestuia.  Rețelele de socializare  în această  situație  sunt  o bună  sursă  de promovare , atâta  timp cât acestea se regăsesc peste tot  în  lume.

nutritie 1

Ziarele  și posturile de radio (RadioLynx, Loopaa), sunt de asemenea o bună sursă de promovare eficientă  din punctul  meu de vedere  pentru simplu fapt că  acestea  sunt prezente  și  în  mediul online … un mediu accesat de  toata lumea astăzi.  Promovarea unor produse  indiferent de natura acestora,  îl constituie expunerea rezoltatelor  obtinuțe  în urma  folosirii   respectivelor  produse ,  astfel creându-se o imagine reală  a efectelor  acestora.  Întotdeauna am considerat că  imaginele fac  mai multe decât 1000 de cuvinte , astfel că pentru promovarea produselor Nutrivita, aș  opta  pentru postarea unor  imagini ale persoanelor ce folosesc produsele acestora.

Gama produselor  destinate  persoanelor  ce  se  confruntă  cu anumite probleme de greutate , indiferent că  vorbim despre mentțnerea  sau  reglarea acesteia ….. este variată ,  astfel că  portofoliul  produselor  de  la  Nutrivita este variată  ( suplimente nutritive, batoane proteice, shake-uri proteice ) ,fiind astfel destinate  tuturor  categoriilor de consumatori. Identificarea unor persoane  ce consumă  diferite tipuri de produse din gama Nutrivita nu reprezintă o misiune dificilă  atâta  timp  cât  reusești  să  identifici clienții care doresc să colaboreze  pe o periodă  mai lungă de timp … astfel văzându-se clar o evolutie  în timp a acestora. Toate aceste fotografii cu evoluția  persoanei  ce  folosește  această  categorie de produse vor  fi  postate  atât  pe  diferitele  rețele  de socializare , în presa scrisă sau pe diferite site-uri sau bloguri.

nutritie

De asemenea, interviurile  consumatorilor de diferite produse din gata Nutrivita  pot avea un impact pozitiv asupra posibililor consumatori de astfel de produse , care probabil nu sunt siguri de efectele benefice ale acestora. Blogurile si presa audio sunt mediile  ideale de prezentare ale acestora.

Blogul( Zelist, Natural ca aloe vera)  este de asemenea o super  interesanta metodă de promovare a produselor Nutrivita, ideea sustinută de mine fiind aceia de a încerca să provoace consumatorii  să  își  facă  propriile  bloguri pe care aceștia să   posteze impresii  legate de rezultatele obținute în urma consumării produselor. De asemenea , aceștia ar putea posta și diverse reacții ale persoanelor din jurul lor referitor la schimbările ce au apărut de-a lungul timpului , posibil pe care ei nici nu le-au remarcat.

nutritie 3

Astăzi  suntem  invadați de mii de produse de tot felul … astfel că mereu am fost tentată să aflu anumite detalii , rezultate ale anumitor produse  fiind un motiv pertinent de a le achiziționa.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2015.

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns