Greutatea perfectă
Astăzi, greutatea corporală este o problemă cu care se confruntă foarte multe persoane, însa depinde de fiecare în parte – unele își doresc să pună câteva kilograme – altele să renunțe la cele în plus.
În 2007 Nutrivita a adus pe piața din România produse de nutriție ce corespund unui stil de viață sănatos , dar și unei alimentații echilibrate, toate acestea având ca scop mentinerea unei stări de sănătate bune , respectiv îmbunătățirea acesteia. . Acum, când sănătatea fiecaruia dintre noi este cea mai importantă, Nutrivia oferă posibilitatea oricăruia să încerce un produs ce i se potrivește , produsele fiind repartizate pe mai multe categorii (Nutriție sportivă, Managementul greutății, Dietetică functională, BIO, Intoleranțe alimentare , respectiv Gourmet).
De-a lungul timpului compania Nutrivita a încheiat parteneriate cu Nutrition et Sante Franța (un mare producător de produse ) cu care colaborează de 8 ani , cu Bauck GMBH ( un vechi producător de produse BIO și Fără Gluten din Franța) cu care colaborează de 3 ani , și nu în ultimul rând Filet Blue din Franta- cel mai tânăr partener (un producator traditional de biscuiti organici).
Întotdeauna reclama și publicitatea au fost folosite pentru a promova un anumit produs, astfel reușind să îi creeze o anumită imagine acestuia, dar nu înainte de ai oferi clientului certitudinea asupra valoarii și calitații acestuia. Rețelele de socializare în această situație sunt o bună sursă de promovare , atâta timp cât acestea se regăsesc peste tot în lume.
Ziarele și posturile de radio (RadioLynx, Loopaa), sunt de asemenea o bună sursă de promovare eficientă din punctul meu de vedere pentru simplu fapt că acestea sunt prezente și în mediul online … un mediu accesat de toata lumea astăzi. Promovarea unor produse indiferent de natura acestora, îl constituie expunerea rezoltatelor obtinuțe în urma folosirii respectivelor produse , astfel creându-se o imagine reală a efectelor acestora. Întotdeauna am considerat că imaginele fac mai multe decât 1000 de cuvinte , astfel că pentru promovarea produselor Nutrivita, aș opta pentru postarea unor imagini ale persoanelor ce folosesc produsele acestora.
Gama produselor destinate persoanelor ce se confruntă cu anumite probleme de greutate , indiferent că vorbim despre mentțnerea sau reglarea acesteia ….. este variată , astfel că portofoliul produselor de la Nutrivita este variată ( suplimente nutritive, batoane proteice, shake-uri proteice ) ,fiind astfel destinate tuturor categoriilor de consumatori. Identificarea unor persoane ce consumă diferite tipuri de produse din gama Nutrivita nu reprezintă o misiune dificilă atâta timp cât reusești să identifici clienții care doresc să colaboreze pe o periodă mai lungă de timp … astfel văzându-se clar o evolutie în timp a acestora. Toate aceste fotografii cu evoluția persoanei ce folosește această categorie de produse vor fi postate atât pe diferitele rețele de socializare , în presa scrisă sau pe diferite site-uri sau bloguri.
De asemenea, interviurile consumatorilor de diferite produse din gata Nutrivita pot avea un impact pozitiv asupra posibililor consumatori de astfel de produse , care probabil nu sunt siguri de efectele benefice ale acestora. Blogurile si presa audio sunt mediile ideale de prezentare ale acestora.
Blogul( Zelist, Natural ca aloe vera) este de asemenea o super interesanta metodă de promovare a produselor Nutrivita, ideea sustinută de mine fiind aceia de a încerca să provoace consumatorii să își facă propriile bloguri pe care aceștia să posteze impresii legate de rezultatele obținute în urma consumării produselor. De asemenea , aceștia ar putea posta și diverse reacții ale persoanelor din jurul lor referitor la schimbările ce au apărut de-a lungul timpului , posibil pe care ei nici nu le-au remarcat.
Astăzi suntem invadați de mii de produse de tot felul … astfel că mereu am fost tentată să aflu anumite detalii , rezultate ale anumitor produse fiind un motiv pertinent de a le achiziționa.
Acest articol este scris pentru SuperBlog 2015.
Comentarii recente